kety tijdens stampin up weekend in jever

ook kety was voor het eerst bij een theam weekend van stampin up  in JEVER  , dit is zeer goed bevallen en zeer veel geleerd en mee gemaakt met de andere docente's vanuit nederland en duitsland .
ook hier was door ilona gevraagd of ik een techniek ronde wou verzorgen , dit heb ik gedaan en was zeer goed verlopen , aangezien kety ook een erkend docenten van de pergamano is had ik gekozen voor het White Vellum 106584   te promoten  , samen met de Vlinderstempel van stampin up de "SWALLOWTAIL "artikel nummer = 129216,  deze heb ik gestempeld met Stazon Inktpad Jet Black 101406 ,  deze heb ik daarna met de Simply Scored Stylus 125624 , geciseleerd op de achterkant, dit legt men wel op een ondergrond, hier heb ik de Pierce Mat  126199 voor gebruikt , let wel op dat men niet teveel druk op het vellum zet , dan scheurt het vellum graag.
heeft U nog vragen , of zou U graag ook zo,n kaartje willen maken  mail kety en U  krijgt alle informatie die U zou willen krijgen erover.
ook zal ik andere werkstukken van mij laten zien die ik dit weekend gemaakt heb tijdens ons samen zijn in jever.
ik mag dan ook terug kijken naar een zeer geslaagd weekend met en voor elkaar bij stampin up , en zal zeker er weer bij zijn de volgende keer , groetjes kety.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten