ENVELOPE PUNCH BOARD VAN STAMPIN'UP! ®

Hallo allemaal!


De envelope Punch Board van Stampin'Up! ® is nu beschikbaar om te preorderen!
Hij heeft artikelnummer 133774 en gaat € 24,95 kosten.

Als je geen Demonstratrice bent, heb je dit nog niet gezien op het Creative Stampin'Up! ® Event, maar ik raad je aan om onderstaande video te bekijken.



DEZE " ENVELOPPE PUNCH BOARD " wil je niet missen , en is als hobbyist zeker een  hulp stuk om alle maten van enveloppen te maken .
Met het design papier  , dat van beide zijden is bedrukt  kan men zeer veel creatieve enveloppen maken .

De punch die erop zit werkt de hoeken af en hierdoor komen je enveloppen er super uit te zien ;
zo kan men dan voor bij iedere kaart een passende omslag / envelop maken .
Zou je deze graag eerst eens willen uitproberen , dat kan dan bij mij wanneer ik deze in mijn workshops gebruik. 
Tijdens deze workshops worden verschillende maten enveloppen  inclusief kaartje erbij gemaakt.

WORKSHOPS   voor  STAMPIN ' UP!®  zijn te volgen na afspraak op de volgende dagdelen:

  •  MAANDAGAVOND : van 19.00 tot  21.30 uur.
  • DINSDAGAVOND   :  van 19.00 tot  21.30 uur
  •  VRIJDAG MIDDAG :  van 13.30 tot 16.30 uur.


ook verzorg ik geregeld  WORKSHOPS /  DEMO'S  /  op LOCATIE !!!!!

tevens heb ik al een Team van dames = '' HET VLINDER TEAM  ''  waarmee zij samen

ook  BEURZEN / BRADERIE  / KINDERFEESTJES / BEDRIJFSFEESTJES voor organiseert..

Voor vragen neem dan contact met me op via hubketybraken@hotmail.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten