Nieuw blog

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover ,
Vanaf nu ben ik officeel een onafhankelijke demonstratrice  voor de Stampin - Up  geworden.
Mijn starters pakket is in huis en mijn eerste kaartje is gemaakt.
De voorbereidingen zijn nog in volle gang en iedere keer komt er bij mij op de blog wat bij.

Geregeld komen jullie ook hier de datum's van de party's / en extra workshops  tegen die ik bij mij thuis organiseer. Ook ben ik geregeld aan het demonstreren bij de winkeliers, deze datum´s volgen nog.
Heeft U interesse om een avondje mee te maken , of zou U graag bij U thuis  zo´n gezellig  creatief avondje
willen organiseren neem dan contact met kety op en we plannen dan samen een avondje/ middag voor aan de slag te gaan met de nieuwste hobby spullen van Stampin Up .
Heeft U nog vragen mail mij dan gerust * ketybrakendriessen"gmail.com  of  hubketybraken@hotmail.com U krijgt altijd antwoord van mij.

Groetjes en tot ziens op mijn blog,

kety Braken Driessen  uit heerlen.

7 opmerkingen:

  1. Jaaaaaa je eerste volger!!
    Ik hoop dat ik hier heel veel van je creaties krijg te zien!

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeeeejjj ik ben de 3e volger!

    Succes met je blog! ik kom zeker af en toe een kijkje nemen!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blog en veel succes met je SU! Ik wordt de 4e volger hoor..!
    Groetjes
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je nieuwe blog en succes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat met het opstarten van je blog. Ik wens je veel succes ermee.
    Vriendelijke groeten
    Bruno

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kety succes met je blog en met Stampin'Up natuurlijk.
    Liefs, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen